Koszty miesięcznej obsługi księgowej, kadrowej i BHP są ustalane indywidualnie dla klientów po przeanalizowaniu specyfiki działalności firmy, ilości dostarczanych dokumentów oraz zakresu wykonywanych czynności.
Przedstawiony poniżej cennik nie zawiera rabatów i promocji, które indywidualnie dostosowujemy do klientów. Nie stanowi również oferty handlowej, a ma jedynie pozwolic na szacunkowe wyliczenie kosztów obsługi.
Wszystkie ceny są cenami netto i zostaną powiększone o podatek VAT.
- Prowadzenie Książki Przychodów i Rozchodów dla nie-vatowców:
- 140,00 (do 20 dokumentów)
- 160,00 (do 40 dokumentów)
- 180,00 (do 60 dokumentów)
- 200,00 (do 80 dokumentów)
- 220,00 (do 100 dokumentów)
- 240,00 (do 120 dokumentów)
- 260,00 (do 140 dokumentów)
- itd.
- Prowadzenie Książki Przychodów i Rozchodów dla podatników VAT:
- 180,00 (do 20 dokumentów)
- 250,00 (do 40 dokumentów)
- 300,00 (do 60 dokumentów)
- 340,00 (do 80 dokumentów)
- 380,00 (do 100 dokumentów)
- 420,00 (do 120 dokumentów)
- 460,00 (do 140 dokumentów)
- 500,00 (do 160 dokumentów)
- 540,00 (do 180 dokumentów)
- 580,00 (do 200 dokumentów)
- do uzgodnienia
- Prowadzenie pełnej księgowości: od 700,00
- Obsługa kadrowo-płacowa: 30,00 (za jednego pracownika)